Bijeenkomst

Kenniscafé 'Consumenten in de hoofdrol'

In dit kenniscafé richten we ons op het begrijpen van consumentengedrag en de vertaalslag daarvan naar businessmodellen en marketing, maar ook op de wijze waarop je consumenten kunt beïnvloeden met communicatie en “nudging”.

Organisator OnderwijsVernieuwingsProgramma
Datum

di 20 november 2018 09:30 tot 16:00

Locatie De Moestuin Laan van Maarschalkerweerd 2, 3585 LJ Utrecht
  • Connection Consumers in Short Chains

  • Consumer Communication; multidisciplinair communiceren

Primaire doelgroep zijn docenten/onderzoekers uit het groene onderwijs. Ondernemers, overheid en organisaties zijn echter van harte welkom.


Opgeven kan nu al (tot uiterlijk 14 november): annette.vermeulen@inholland.nl
(vermeld naam, emailadres, en kennisinstelling/bedrijf en eventueel dieet)

Programma:

  • 9:30 Inloop met koffie/thee
  • 10:00 Kick off: Gerry Kouwenhoven
  • 10:10 Waardepropositie van Korte Ketens in de context van de
    gangbare keten: Hans van Trijp
  • 10:45 Praktijkervaringen waardepropositie door 3 ketenpartners: Drees Peter van den Bosch (Willem & Drees), Maarten Bouten (Rechtstreex) en John Apesos (GROWx), met reflectie van de experts/ onderzoekers: moderators Jan
    Willem van der Schans en Gerry Kouwenhoven
  • 12:30 Lunch en social event
  • 13.30 Workshop 'Aan de slag"
  • 14:00 Consumenten begrijpen en be├»nvloeden: Siet Sijtsema en Harry van Delft, inclusief actief aan de slag met het DONE model
  • 15:30 Delen van kennis en dialoog a.d.h.v. stellingen: panel Siet Sijtsema, Jan Willem van der Schans, Harry van Delft en moderator Harry Kortstee
  • 15:50 Kick down: Gerry Kouwenhoven
  • 16:00 Afsluiting