Symposium

Oratie Kennis in-(ter)-actie, responsief leren als kennis construeren

Frank de Jong, hoogleraar Responsief Leren en Kennis Construeren Open Universiteit, houdt op 15 november zijn oratie Kennis in-(ter)-actie. Hij beschrijft daarin leren als een psychologisch proces waarbij kennis in-(ter)- actie ontstaat. Hij legt uit waarom kennis construeren bijdraagt aan responsief en ecologisch leren denken. Voorafgaand aan de oratie vindt een postersymposium plaats.

Organisator Open Universiteit
Datum

vr 15 november 2019 16:00

Locatie Open Universiteit, gebouw Pretoria, Valkenburgerweg 177, Heerlen

Frank de Jong is tevens lector Responsief leren en Kenniscreatie en Ecologische Intelligent Handelen en master-director van de masteropleiding Leren en Innoveren bij Aeres Hogeschool Wageningen. De bijzondere leerstoel Responsief Leren en Kennis Construeren aan de Open Universiteit wordt mogelijk gemaakt door Aeres Hogeschool Wageningen. U bent welkom om de oratie bij te wonen.

Aanmelden voor vrijdag 8 november

Postersymposium voorafgaand aan oratie

Voorafgaand aan de oratie vindt een postersymposium plaats waarin alumni van de Masteropleiding Leren en Innoveren van Aeres Hogeschool Wageningen en kenniskringleden hun innovatie-werk presenteren en laten zien wat ‘kennis construeren’ hen wel en niet heeft gebracht.